torsdag 19 januari 2012

Torsdag!

Torsdag betyder fredag imorgon.. och HELG! ljuvligt!

Vi har besök av Scott, Davids svåger, och Larserik, Davids pappa här men just nu i skrivande stund då jag kommit hem från jobbet så är de i Falkenberg på shoppingtripp och skulle visst äta hamburgare på nåt ställe också... jaja.;-)
Simson har aldrig träffat Scott men har lärt sig säga kotte, som då såklart betyder Scott.

Jobbet funkar fint! Planerar för min grupp som jag ska ha på förmiddagarna som är 2-3 år och vi ska jobba med tema "Bockarna Bruse". Någon som har bra förslag till vad man ska göra?

För övrigt hoppas jag att arbetslagets grupp process stannar ett tag till i "smekmånadsfasen" för det känns just nu himla bra!
Vi skolar in smått och jag tänker ju såklart på Simson hela tiden men vet att han har det bra hemma med pappa och hundar! Vi väntar på besked om plats för honom på någon förskola men det är tyvärr fullt i Torup så i så fall blir det att åka till Rydöbruk som ligger ca 4 km bort.

Kanske göra lite nytta innan gubbarna kommer tillbaka?!!
eller.... inte...;-)




Inga kommentarer: