fredag 6 januari 2012

första inlägget på läääänge och första från nya hemmet!!

Hej på er!
God fortsättning på nya året! Hoppas det ska bli ett GÖTT år!
Ja, vi har ju flyttat till Torup så nu är det väl dags att blogga lite så jag kan uppdatera er lite på vad som händer i vårat nya liv!
Vi flyttade in på riktigt den 22a december så ni kan ju tänka er vad mesta delen av inredningen bestod av? Jag känner fortfarande doften av kartonger bara jag tänker på det! Julen blev härlig och kravlös med mat från traderavinsten på Citygross och härligt sällskap med Harriet och Larserik och Sofia som nu FLYTTAT HEM TILL SVERIGE!! Det tycker vi är jätte härligt och hon börjar jobba i Täby i Januari och Scott har också han flyttat hit!
Det blev trots allt lite upp packande och grejande i jul för det är ju skönt när farmor och faster är här och kan va med Simson när man själv pular.

Här kommer lite bilder!
Jag är fortfarande USEL på detta med bilder och text i bloggen så allt hamnar i fel ordning man vill ha det i!!
Tänk nu fick Faster träffa Simson för första gången!! ja och Atlas ville också va med såklart!


Simson hjälper mamma och diska!

Simson leker i sitt nya rum! Köpte stickers till hans garderob härom dagen
och jag tycker det passar super!

Simsons första jul i nya hemmet, oj va klappar! Iklädd skjorta och blöja, fint
va? :-) Precis som det ska va!
Julbord

Inga kommentarer: