torsdag 19 augusti 2010

Hemma!

Nu är vi hemma och har gjort vår första natt här!
Igår fick Simson även sina första besökare, Susanne va här en vända och en väldigt stolt moster Elin som för övrigt fungerade som ett väldigt bra amningsstöd eftersom hon ju ammat tre barn, tack kära du! :-)
Ja, det va läskigt att åka hem.. Fast helt fantastiskt på samma sätt. Pratar man med David om gårdagens hemfärd så tror jag han va nära en kollaps, hjärtinfarkt och allt på samma gång! " Det är inte bra för hälsan dethär" säger han men på kvällen säger han med ett leende:"jag känner mig härligare nu" :-) hihi...
Ja nu efter första natten känner jag mig också rätt "härlig" :-) Ömma bröst, ammat varannan timme men det har funkat ganska bra när vi, ja, alla tre, har hjälpts åt!
Det är lustigt hur man är alltså! Ovanför skötbordet står man och byter kiss och bajsblöja och ropar, "kom älskling får du se, han har kissat", eller, "å kolla detta bajs det börjar bli gulare" och lösare nu! Bra! Haha, vad knäpp jag är men alla föräldrar förstår nog!
Sen att jag skulle bli så lycklig av att höra någon skrika högt det trodde jag inte heller!
Han har gått från att bara "gny" till att faktiskt skrika! Härligt Simson!

Vi mår bra alla tre och snart kommer han nog vakna och vilja ha frukost!
Och ja, jag kan sitta..;-) Men en badring kan rekomenderas att ta med i BB väskan..;-)

Bilder kommer men ville skriva lite så ni vet att vi mår bra!


Besökare tar med eget fika, klipper gräsmattan, vattnar blommor, plockar ur eller i diskmaskin, dammsuger, går ut med Clapton eller annan nytta... haha..;-)
Närå men vi är redo för lite smått besök bara man är frisk, hel å ren och inte stinker parfym! :-)

Hejsålänge!

Inga kommentarer: