måndag 23 augusti 2010

En vecka gammal

Linda här som tänkte dansa lite på tangenterna.
Idag blir prinsen en vecka! Vår SON, Guds underbara gåva till oss som BOR HÄR!
Ja, ibland är det faktiskt ofattbart och jag förstår inte att han är vår! Tänkte på det igår att jag vill ju helst att hela världen ska få komma hit och se vår underbara son men oj, han är en vecka gammal och ska ju bo kvar här! Det hinns ju!
Han är väldigt snäll å go vår son och det funkar bra med mat, vakentid och sömn. Ja och kiss och bajs å så men det förstår ni kanske..;-)
Han sover bra i både sin säng uppe i sitt rum och i sin fina korg som han får sova på dagarna i mest. Han är nöjd och tillfreds och somnar gott.





I farmors trygga famn för första gången



Hos farfar för första gången, och vissst ser han ut som en äkta härlig och mysig farfar? :-)
( Det är en komplimang svärfar)



I helgen har farfar och farmor varit här och träffat sitt barnbarnet för första gången, och som också är deras första barnbarn så jag vet inte, kanske känner de sig 20 år äldre nu när de kallas "farmor" och "farmar". :-)
Imorgon kommer mormor förbi också men hon är lite förkyld så det blir inga pussar och kramar denna gång men somsagt, han ska ju bo kvar här så det finns tid. :-)
Igår försökte jag ladda upp ett gäng bilder på prinsen men är inte riktigt haj på att infoga bilder så vi får se om jag gör ett nytt försök idag men lyckades i alla fall med bild på farmor och farfar med prinsen i famnen.

Jaha, ska man ha enveckaskalas idag då kanske? :-)

Inga kommentarer: