torsdag 20 januari 2011

nattjobb och shopping

I natt jobbade jag och var borta från Simson så länge för första gången!!! Tur att det var ett nattpass och sovande natt för min del för annars hade jag klättrat på väggarna!! Efter jobbet tog jag bussen in till stan och mötte Simson och David, gissa om det va gott och se Simson igen?! Kändes som alldeles för lång tid ifrån honom!
Men men, måste ju vänja mig men såklart vill jag ju helst vara med honom jämt.. Min lille prins!

På stan hände nåt kul!! Vi var inne på babyproffsen och en tjej som jobbar där sa hej och jag sa hej och så tittade hon på oss och sa är det lille Simson? Shit tänkte jag, jag har blivit senil! Det är någon som känner mig som jag inte har någon aning om vem!!
Jaha sa jag hur vet du det? Jo hon följer tydligen denna blogg!! haha... lustigt och väldigt roligt, jag trodde inte att jag hade några andra läsare än typ familjen och någon av mina kompisar men hon har hittat hit genom familjeliv.se i en tråd jag varit aktiv i där. KUL!! Ja det är somsagt svårt att veta vilka som besöker bloggen eftersom det sällan lämnas kommentarer så visst, kanske kommer det såna hit som jag inte känner så kanske jag borde "låsa" sidan för okända men, nä jag låter det vara öppet!
Besökte rean på Polarn o Pyret idag och köpte en jacka där till Simson för 70% av ordinariepris! ja, jag tror inte Simson blir nåt PoP barn men på rean går det ju! MEN skulle jag upptäcka att det ÄR superduperkvalitet och ALLT annat går sönder så ska jag låta det vara osagt att vi kanske köper ytterkläder där sen! :-)

Här är den fina jackan och en matchande mössa ska han ju ha såklart! Denna jacka är i storlek 74 så det dröjer lite innan han kan ha den.















3 kommentarer:

We wish for a baby sa...

Har tänk på de jag gjorde hela dagen, och känner mig i efterhand lite dum/klumpig :/ Usch vad tänkte jag på/med...?!? Förstår om jag chockade er och jag vill verkligen be er om ursäkt för det!

De var en riktigt fin jacka ni hittat!
// Denise

familjenlonn sa...

Men åh! Kära du! Blev verkligen JÄTTE GLAD! Jag är för att chockera så det va inget annat än kul och jag av nån vet hur det känns att tänka om och om igen när man gjort nåt, men fy tusan gjorde jag bort mig nu... Och det gjorde du INTE!! Ses gärna igen förresten! ;-)

Kram
/Linda

Denise sa...

Tack för ditt snabba svar.. nu kan jag sova gott inatt ;)Har som gått och grubblat hela dagen på mitt lilla påhopp :) Skönt att ni inte tog illa vid er, jag skulle gärna oxå ses igen! Ni verkar helt underbara!
Lämnade min blogg adress nu ifall du vill kika in ;)
Kram Denise