torsdag 4 oktober 2007

övningskörning!



Kolla här!! idag har första steget tagits mot mitt liv som bilförare med körkort i plånboken! Eller njae, steg och steg, vi har ju rullat..:-)

Förra veckan gick vi på handledarkurs på körskolan och jag har skaffat tillstånd att få övningsköra och David är min handledare! oj oj hur ska det gå, jodå, det kommer gå hur bra som helst! Vi har haft vår första lektion idag och David är hur bra handledare som helst! Jag började gråta när jag var påväg in i en stolpe idag och kände för några sekunder att jag kommer aldrig lyckas ta körkort men tårarna upphörde att spruta efter ett tag när jag faktist kände att det gick rätt bra ändå. Så, idag har jag startat, svängt, växlat och kört ända upp på trean. Numera ska man köra eco driving för att spara på miljön och bränsle å det är ju bra! Se upp på vägarna, här kommer jag!

/ Linda

Inga kommentarer: