torsdag 4 oktober 2007

27 års present!


Såhär glad blev jag när det väntade ett paket på mig igår! oj oj vad överraskad jag blev!
Jag hade fått en för tidig födelsedagspresent! Jihoo!! Tack papsen och Sivsen! :-)
EN digitalkamera!! sååå himla glad blev jag då! Så NU minsann ska här läggas in mycket oftare lite grejer i bloggen!!
Ja, detta med födelsedagspresenter, det är ju helt rätt att kunna ge presenten som är tänkt till födelsedagen tidigare bara för att födelsedagsbarnet behöver saken nu och inte sen..
Jag tycker det ska finnas jag tycker om dig presenter, här får du för att du är min vän presenter, du är bäst presenter, jag tänker på dig presenter.. ja ni vet vad jag menar, man ska kunna ge för att man hittar något som passar sin vän nu, och inte vänta ända till jul. :-)
Så nu vet ni inte mina vänner vem som kanske får en jag tycker om dig present av oss här näst..:-)
Återigen, tack PAPPA OCH SIV!! PUSS PÅ ER!!
Tjing!

Inga kommentarer: