fredag 15 juli 2011

skådespelaren Linda!!

Imorgon är det dags för filminspelning i Rättvik!! Spännande! Jag har en liten liten roll i filmen men oj va kul det ska bli! Tänk! Något nytt och spännande som är underbart att pröva på och växa av!
Ja det är alltså en film om Mörksuggan i Rättvik. ( Googla om det, orkar inte förklara vad mörksuggan är!! ;-) )
Iallafall så är det att Cia Embretsen från Rättvik som är regissör för musikalen Sågmyrakungen som jag ska medverka i i höst har även skrivit manus till en kortfilm som spelas in i sommar där jag då ska ha en liten roll. Kul kul KUL!!!! Ja det hoppas jag i alla fall, vi får väl se hur det känns imorgonkväll!

Angående Sågmyrakungen så klicka här och här för att kolla in oss!! :-)
Premiär är 10e September och sedan spelas åtta föreställningar med den sista den 2a Oktober.
Biljett kan köpas billigare av mig för visst kommer ni?!!!!!

Nu ska jag låta mig inspireras lite i filmernas värld med en film!

gonatt!

1 kommentar:

Cia sa...

Hej Linda!

Carin Björk här :D

Fantastiskt att få läsa om dina framgångar och att din familj mår superbra!

Skulle vara kul att ses någon dag, du råkar inte vara i Sthlm någonting?

Kram Carin