tisdag 21 juni 2011

Läsare?!! Vilka är ni? :-)

Hej på er!

Nu har jag kollat in lite statistik här på bloggen och det verkar som om jag har lite besökare ändå, men vad vet jag, kanske det är mina egna besök bara då som räknas? ;-) men 70 besök på min sida gör jag nog inte på en dag.. Eller är det du Linda som är här så ofta?!! ;-)

SÅ! Vilka ÄR ni??!
Lämna GÄRNA någon kommentar om ni känner för det? Eller är det krångligt? Man kan göra det utan ett google konto tror jag..

Nu ser vi fram emot midsommar då vi får finbesök av min goda vän Anna och hennes dotter Charlie som är född tre dagar efter Simson och det ska bli SÅÅ kul!!


10 kommentarer:

Denise sa...

Jag är en av dom :-) De är så roligt att följa er & Simsons utveckling :-)
Hoppas ni får en fin midsommar, för oss blir det ett lugnt firande bara för oss två. Vi är en aning trötta, ivf:en har sugit livet ur oss det gågna året. Nu blir de ett skönt sommar uppehåll för att sedan starta med de 3 & sista ladnstinget försöket. Först ska jag göra en missfalls utredning (hysteroskopi) tror den blir av i juli. Vi plusade igen i början av juli men, men lyckan blev alldeles för kort :(
Kramr till er!
Önskar er en fin sommar, hoppas värmen kommer tillbaka dock!

AnnG sa...

Det ärju klart att jag hänger med vad som hänger borta hos er. Han verkar va himla go Simson, hoppas att vi får se han "live" i sommar:)

Kram!

Sofia sa...

Faster följer Simson på bloggen, kikar förbi här nästan varje dag.

Sandra - mamma till Molly sa...

Sandra heter jag, är mamma till Molly och bor i Falun. Har sett dig på öppna förskolan någon gång och hittade på din blogg när jag googlade på mammabloggar i Falun. :)
/Sandra

Susanne sa...

Jag läser såklart! ;)

Sara sa...

Hej vännen! Jag/vi läser såklart din blogg!! :) extra roligt när du lägger ut bilder på Simson med tanke på att vi inte sett honom live än! :( MEN vi har faktiskt lite planer på att åka upp i sommar, i augusti blir det isåfall. Är ni lediga nått då? Kramar till hela familjen!!

Anonym sa...

Jag läser också såklart. /Elin

Anonym sa...

HEJ!
Läser din blogg!

Anonym sa...

Hej!
Jag är en av diggarna av din blogg!
Jättetrevligt att läsa det du skriver!
Kram Sivsen

Maria sa...

Hej Snygga Modell-Linda....jag läser också din blogg och tittar på bilderna på din fina familj. Hälsningar Modell-Maria