söndag 5 februari 2012

Helg!

Skönt med helg!
Lördagen var solig och kall, men en promenad fick vi till och hemkommen med stelfrusna händer blev det ostkakefika!
Försökte publicera en bild via mobilen men det gick inge vidare!
Jag håller på att sy ett draperi eller vad man ska kalla det till vardagsrummet och det kommer bli riktigt fint men oj va svårt det är att få till det och jag är orolig att det inte ska bli rakt!
att faktiskt ha"tillit till sin egen förmåga" är något jag har fått lära mig idag. Det är ju något jag vill ha och även något man vill lära barnen i tidig ålder och det är ju en del av uppdraget som förskollärare..Själv så brister jag där men bestämmer mig nu för att ha det när jag ger mig på tyget snart igen!!
Så vi får se hur resultatet blir och jag lovar bild!

TV:n hänger på väggen nu och snygga skåp ovanför med alla aparater gömda! YES! jättesnyggt!!
Bild lovas sen!

Ha en bra dag i kylan allihop!

Inga kommentarer: