måndag 7 mars 2011

simson sitter själv och en liten framtand

hej å hå!

Fy så dålig jag är på att uppdatera bloggen! Ingen idé att "följa" oss direkt men jag bloggar ju nog mest för vår egen skull så jag kan gå tillbaka och titta.

Därför blir det idag en liten bild på söt sonen som kan sitta själv men jag vill inte sätta honom helt själv på golvet än men han sitter jätte fint i sin korg!

För ca en vecka sedan så kom det upp en liten tand i Simson mun och han är sååå söt med sin lilla tand. En till är på väg upp vid sidan om och nu märkts det att han faktiskt verkar besväras lite av det.. lille parveln!!

1 kommentar:

Sara sa...

Hej vännen! Jag kikar på er blogg så gott som dagligen för att få se en liten glimt av gudomligt fina Simson! När jag inte kan se honom IRL så är detta perfekt! Så se till att börja uppdatera lite oftare! ;) Han har verkligen VÄXT! Stora killen, både lärt sig sitta och fått en tandsing! :) Hoppas allt är bra med er vuxna med? Med oss är det toppen, barnen har blivit friska och vi stora har varit i london och firat PH. :) Kramar!!