torsdag 2 december 2010

Linda, Krister och Ronja på besök

Igår hade vi finbesök! Det är så roligt att se hur även Ronja växer och att vi får följas åt och prata om allt som hör till nnär det gäller att ha en liten hemma.



Ronja hade snott bilen en dag och varit och shoppat! haha.. och titta så söt liten nalle Simson fick i present! Så gulligt! Det är så roligt att skoja om attt det är hans flickvän!

Hej min vän!


ååå nej.. kräka... nu... inför min tjej... inte bra..

Åh förlåt.. men ska du säga som också kräks ibland...:-)

Hej, babe, får jag hålla din hand?

Det va jätte trevlig med besök, och även roligt att få träffa Krister, som jag ju bara sett på bild och hört om..Hårt arbetande män har inte tid att komma ut hit på dagarna och prata kräk, blöjor och tuttar! haha.

TACK vänner för trevlig kväll och för presenter! :-)










3 kommentarer:

Linda Bebislängtan sa...

Hahahaha..jag skrattade så jag höll på att kissa på mig :-)
Vilken fin bildberättelse, hur söt som helst..sötisarna. Va fina de är våra små.

Tack ännu en gång för en jättetrevlig kväll.
Stor kram!!!

Mamma, mormor Gudrun sa...

Hej!
Du skulle kunna skriva en liten bilderbok. Gör det så vi har lite och läsa och både njuta och ha roligt åt. Så fina dom är dom små liven. Önskar jag bara kunde "titta in" lite oftare.

Mamma, mormor Gudrun sa...

Lite reklam till dom som läser din blogg. Jag syr ju barnkläder!!!
:)
http://barnplagg.blogspot.com/

Syr även dressar med gröna kanter...
Går att beställa..